Prenumerata
Zamów > Prenumerata
PRENUMERATA NA 2025 r.
w związku z koniecznością dokonania zamówienia na prenumeratę, Biuro Promocji UW rozpoczyna zbierania danych o prenumeracie na 2025 rok.
Zwracamy się z prośbą do kierowników administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego o nadsyłanie najpóźniej do 15 października br. wykazu tytułów prasowych (wydanie papierowe lub elektroniczne), które Państwa jednostki i wchodzące w nie sekcje, chciałyby prenumerować w roku przyszłym.
Wykazy tytułów prasowych powinny uzyskać pisemną akceptację bezpośredniego zwierzchnika jednostki.
Uprzejmie informujemy, że przyjęcie zgłoszenia prenumeraty zostanie potwierdzone drogą mailową. W przypadku, gdy nie otrzymamy od Państwa pisma w ww. sprawie, będziemy uważać, że rezygnują Państwo z prenumeraty czasopism na rok 2025.
Jeżeli gazety maja być dostarczane w inne miejsce niż Kancelaria Ogólna UW, bardzo proszę o wskazanie dokładnego miejsca dostarczania prasy.
Ewentualne pytania dotyczące prenumeraty prosimy kierować na adres: promocja@uw.edu.pl
formularz zamówienia prenumeraty
PRENUMERATA – KROK PO KROKU
- Wypełnij formularz i złóż zamówienie na prenumeratę mailowo (promocja@uw.edu.pl), faksem (22 55 24 029) lub przynieś osobiście do Biura Promocji (Krakowskie Przedmieście 26/28, Pałac Kazimierzowski, parter, pokój nr 8).
- Wykazy tytułów prasowych powinny uzyskać pisemną akceptację bezpośredniego zwierzchnika jednostki.
- Jeżeli gazety mają być dostarczane w inne miejsce niż Kancelaria Ogólna UW, prosimy o zaznaczenie dokładnego miejsca dostarczania prasy.
- Ewentualne pytania dotyczące prenumeraty prosimy kierować na adres: promocja@uw.edu.pl
INFORMACJE OGÓLNE – PRZECZYTAJ KONIECZNIE
- Biuro Promocji prenumeruje prasę wyłączenie dla jednostek administracji centralnej na Uniwersytecie Warszawskim.
- W przypadku nieotrzymania któregokolwiek z czasopism należy zgłosić to osobiście lub telefonicznie (22 55 24 060) do Biura Promocji. Reklamacje zgłoszone do godz. 9.30 zostaną rozpatrzone przez firmę dostarczającą prasę tego samego dnia. Reklamacje zgłoszone po 9.30 zostaną rozpatrzone dnia następnego.